top of page
  • Writer's picturerosemusic

آهنگ جدید احسان دریادل اسکلت Ehsan Daryadel – Eskelet

Download Song Ehsan Daryadel – Eskelet On ViolinMusic

به زودی…دمو قرار داده شد.


احسان دریادل اسکلت

همه ی بد بودناتو بندازشون گردن من!

نبودنات کنارمو بندازشون گردن من!!!

خیره به بیرون نگام وقتی که باز پنجره♩

سر خودم داد میزنم پر فشار حنجره♪

وقتی که بارون میگیره میره دلم رو پشت بوم!

همه چی هست اما خودم انگار یه چی شکسته توم!

تو سرمه صدات همش تو دلم هست غصه ی تو♪

دیگه میخوابم من شبا همیشه با قصه ی تو♩

دیشب کلی فکر کردم بهت گوشه گیرم مثل اسکلت…

فاصله ای هم نداریم اما تو دریایی و من اسکلت…


9 views0 comments

Recent Posts

See All

دانلود آهنگ عطر بهار آرون افشار عطر تو بوی بهاره چشماتم جاذبه داره

عطر تو بوی بهاره چشماتم جاذبه داره فکر کردی تازه رسیدم آرون افشار متولد 1 تیر 1377 در مشهد ، خواننده پاپ و آهنگساز است در خانواده هنری رشد یافت و حالا در عرصه موسیقی پاپ حرفی برای گفتن دارد، بیشتر شهر

bottom of page