top of page
  • Writer's picturerosemusic

متن آهنگ دلتنگ حامد برادران حرف آخرو اول قصه زدی توئه بی رحم

به گزارش ویولن موزیک حامد برادران ترک جدید خود به نام دلتنگ را منتشر کرد که مورد استقبال طرفداران او واقع شده است همانطور که میدانید طبق سایت آرشیو اینترنت او یکی از بهترین تنظیم کننده ها می باشد

حرف آخرو اول قصه زدی توئه بی رحم از کی به این دیوونه سر نزدی توئه بی رحم ولی باز همه درد دلامو دارم به تو میگم عشقم بگو آخه کی مث تو این همه غم به دلم ریخت خاطراتتو بیشتر از هرچی بگی بهمم ریخت تو نگاهای آخرت آخه چی بود که دلم ریخت عشقم من کلی دلتنگم برات با همه میجنگم برات دوریت دیوونم کرد بیا عشقم برگرد دوست دارم کی علاقتو بهم کم کرد دوریت دیوونم کرد بیا عشقم برگرد دوست دارم کی علاقتو بهم کم کرد یادته یه شب که ماهو توی آسمون نشون دادی گرفتی دستم و تو قلبمو تکون دادی دیوونه این چه کاری بود که دستمون دادی یادمه میگفتی زندگی بدون تو نمیگذره کی فکرشو میکرد بگی جدایی بهتره کی فکرشو میکرد که این قرار آخره من کلی دلتنگم برات با همه میجنگم برات دوریت دیوونم کرد بیا عشقم برگرد دوست دارم کی علاقتو بهم کم کرد دوریت دیوونم کرد بیا عشقم برگرد دوست دارم کی علاقتو بهم کم کرد

حال ما یک نظرسنجی گذاشته ایم که بهترین خواننده سال 1401 از نظر شما چه کسی خواهد بود اما حامد برادران در لیست نیست به نظرتون اضافه کنیم؟


9 views0 comments

Recent Posts

See All

دانلود آهنگ عطر بهار آرون افشار عطر تو بوی بهاره چشماتم جاذبه داره

عطر تو بوی بهاره چشماتم جاذبه داره فکر کردی تازه رسیدم آرون افشار متولد 1 تیر 1377 در مشهد ، خواننده پاپ و آهنگساز است در خانواده هنری رشد یافت و حالا در عرصه موسیقی پاپ حرفی برای گفتن دارد، بیشتر شهر

bottom of page